Ugrás a tartalomhoz
aug. 06. 2009
Címkék: feltöltés

7. évad letöltés feliratosan

Nos. Letölthető a Family Guy 7. évadának első 11 része feliratosan. A részek *.zip-be vannak csomagolva a felirattal együtt. Próba szinten egy új (legalábbis nekem) megosztó oldalra lettek feltöltve, a HotFile-ra. Online ezek az új részek nem nézhetőek meg, viszont amint lesz szinkronos verzió egyből le fogom cserélni.

Amúgy én sokkal jobban szeretem szinkronnal a Family Guy-t (sok mást meg alapból meg se nézek csak eredeti hanggal), mert szerintem nagyon el lettek találva a magyarhangok. De ezzel ellentétben számomra annyira élvezhető a 7. évad az eredeti hangokkal, mert annyira viccesek a részek, hogy teljes mértékben kompenzálja.

Ez a hetedik évad nagyon jó, pedig itt az ötödik-hatodik évad felé éreztem egy kis lepunnyadást. Szóval még azoknak is jó kedvvel tudom ajánlani akik eszméletlenül ragaszkodnak Kerekes Józsefhez és társaihoz!

 

update: Teljes egészében letölthető a hetedik évad!

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása