Ugrás a tartalomhoz
jún. 04. 2009

Teljes lett az ötödik évad!

Hát elég sokat kellett rá várni, bocsánatot is kérek mindenkitől, de meg akartam várni hogy legyen HSF release. Viszont. Cinemastore-ról szedtem a maradék részeket, HSF nevével van fémjelezve, de nekem gyanús, mivel pl a 11-es rész más minőségű, mint a többi. Szóval ha valaki felismeri a saját keze munkáját (pl. Andruu @ FGM - mert sztem onnan lett összeszedve), az légyszi szóljon már hogy akkor átírhassam a fájlneveket.

 

update: utánanéztem ennek a release dolognak -› 11: Boncza, 12-18: Andruu

 

Egy kis ízelítő a részekből:

 

11. rész: The tan aquatic with Steve Zissou

 

12. rész: Airport '07

 

13. rész: Bill and Peter's bogus journey

 

14. rész: No meals on wheels

 

15. rész: Boys do cry

 

16. rész: No Chris left behind

 

17. rész: It takes a village idiot, and i married one

 

18. rész: Meet the Quagmires

süti beállítások módosítása