Ugrás a tartalomhoz
jan. 14. 2010
Címkék: info

1 évesek lettünk! + nyereményjáték

1 éves lett a Family Guy Blog. Az első poszt 2009. január 14-én íródott és az a Family Guy története volt, amit mai napig néha-néha bővítgetek.

 

 

Mikor pont egy éve elindítottam a blogot, már pár hónapja rajongója voltam a Family Guy-nak. Természetesen velem is a Comedy Centrál ismertette és szerettette meg.

 

Azért indítottam a blogot, hogy megoszthassam ezt a sorozatot sok olyan emberrel, aki például nem tud torrenttel letölteni. Ezek után persze kialakult, hogy ha már le lehet tölteni a részeket és sokan is teszik azt, miért ne legyen ez egy összefogó oldal hírekkel satöbbi.

 

Egy éven keresztül, a látogatók száma folyamatosan nőtt. Az elmúlt egy hónapban standál. Mára érkeztünk el ahhoz, hogy kialakuljon egy állandó csoport aki látogatja az oldalt. Ez mostanában napi 4,200-4,500 egyéni látogató körül mozog. Ez a tömeg napi több mint 7,000 látogatást és 35,000 oldalletöltést eredményez. Szóval megérte.

 

Az oldal történelmében történt sok minden. Voltak például dizájnváltások:

 

1. dizájn:

 

 

 2. dizájn:

 

 

3. dizájn:

 

 

4. dizájn:

 

 

És így érkeztünk el az aktuálishoz. Aztán majd lehet vitatkozni, hogy melyik volt a legjobb.

 

Voltak időszakok, mint amilyenben most is vagyunk, hogy nem vagyok teljesen naprakész. Meg kell hogy értsétek ha nincs rá időm. És ez a meglepő, hogy ebből a több ezer emberből maximum csak 10 szólt be emiatt az 1 év alatt. Sajnos a dolgoknak prioritása van, ezért néha az oldal frissítése hátrébb kerül, mint azok a dolgok amikkel építem az életem vagy pénzt keresek (tanulás és munka - jelenleg egyszerre művelem a kettőt).

 

Ez az egy év alatt 6,500,000 oldalletöltés ment végbe. El kell mondjam, ez nem kevés. Körülbelül 170,000 epizódletöltés történt, annak ellenére, hogy sokótok letöltés nélkül online nézi a részeket (amelyiket lehet, ez a részek kb 70%-a).

 

Úgyhogy ezért szeretnélek megajándékozni titeket. Pontosabban egy valakit. Csupán annyi a dolgotok, hogy diskuráljatok a témával kapcsolatban, itt a bejegyzés alatt komment formájában. Akármit lehet írni, csak menjen a kommentezés. Nem fog számítani, hogy mit írsz, szépet vagy csúnyát. Az sem lényeges, hogy hányszor írsz. Ha egy kommentet írsz ugyanannyi lehetőséged van nyerni, mint ha százat.

Szóval a lényeg az, hogy ehhez a bejegyzéshez hozzászólók közül kiválasztok egy embert rajtaütés szerűen, aki nyer.

Hogy mit?

1 darab 1 hónapos HotFile Premium account-ot. Aztán majd elmeséli, hogy úgy is szar-e a HotFile vagy nem, mer én magamnak sose költenék ilyenre.

Úgyhogy lehet kezdeni a kommentezést, mindenki játszik aki ír egy hozzászólást vasárnap (17-e) délig. Akkor a kommentezés lezárul ehhez a bejegyzéshez és kihirdetem a nyertest.

Boldog Születésnapot!

süti beállítások módosítása